Для оперативного реагування на звернення громадян, зокрема військовослужбовців і членів їхніх родин, в оперативному командуванні «Північ» функціонує спеціалізований позаштатний Call-центр.
Контактний центр працює відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та спрямований на налагодження зворотного зв’язку й забезпечення ефективної комунікації з представниками Сил оборони.
Як зв’язатися з оператором
Для звернення необхідно зателефонувати за безкоштовним номером:
- 0800-500-410
Далі слід виконати такі дії:
- натиснути «1» — для вибору Сухопутних військ
- натиснути «2» — для з’єднання з оперативним командуванням «Північ»
- дочекатися відповіді оператора
Графік роботи контактного центру
Call-центр працює щоденно, з урахуванням обідньої перерви:
- понеділок – п’ятниця: з 09:00 до 18:00 (перерва з 13:00 до 14:00)
- субота – неділя: з 09:00 до 15:00
Контактний центр координується відділом зв’язків з громадськістю управління комунікацій ОК «Північ» та є додатковим інструментом підтримки тих, хто потребує інформації, роз’яснень чи допомоги з актуальних питань, пов’язаних із військовою службою та соціальним захистом.