У п’ятницю, 26 квітня, в Україні стався масштабний технічний збій, що вплинув на роботу популярних сервісів — зокрема «Дії», «Нової пошти» та банківських установ.
Про це повідомили у прес-службах компаній і прокоментували представники банківського сектору.
Проблеми в роботі «Нової пошти»
У компанії зазначили, що сервіси тимчасово вийшли з ладу через технічні труднощі на стороні підрядника. Наголошується, що це не було наслідком хакерської атаки. Станом на 9:00 роботу сервісів почали відновлювати, і очікувалося повне відновлення близько 10:00.
Ситуація із застосунком «Дія»
У Мінцифри пояснили, що проблема виникла через технічне оновлення в одному з великих центрів обробки даних. Команда «Дії» оперативно працювала над відновленням доступу до послуг, завдяки налагодженій співпраці з кількома дата-центрами.
Перебої в роботі «Ощадбанку»
Тимчасові труднощі спостерігалися і в «Ощадбанку», що також пов’язані зі збоєм в одному із дата-центрів. У банку вибачилися перед клієнтами за незручності та запевнили, що відповідні служби докладають максимум зусиль для якнайшвидшого відновлення сервісів.
Стан Monobank
За словами співзасновника Monobank Олега Гороховського, їхні сервіси збою не зазнали. Він додав, що Monobank має потрійне резервування своїх серверних потужностей у Києві, Варшаві та на базі Amazon.
«Нас наче не зачепило. Тримаємо кулаки за колег і готові надати будь-яку технічну чи методичну допомогу», – повідомив Гороховський.
Рекомендації для українців
Нардеп Олександр Федієнко порадив громадянам мати при собі паперові документи через можливі перебої в електронних сервісах. За його словами, йдеться про серйозний збій великого інфраструктурного об’єкта, що обслуговує фінансові установи та логістичні компанії.